19 Eylül 2007

fotooo







Midyeler ve pasajlar...


4 yorum:

Filiz Morkoç dedi ki...

Resim tekniğiniz çok hoş. Eğitimini aldınız herhalde.. Almadıysanızda bravo... sevgiler. filiz.

jasmingreentea dedi ki...

efenim teveccüh olmuş bu sağolunuz. şehir pek fotojenikti diyelim. eğitim aldım sayılmaz 10 küsür sene öncesinde okuldayken biraz ilgilenmiştim ama çekmeyi çok tavsattım üstelik dijital makineler çıktı benim ezberim de bozuldu.

kecilerin cobani dedi ki...

midyeleri cok begendim ozellikle.
efenim, ne demis kokan bayulgen gay dijital salgindan sikayetciyim. cok anlamadim ama ben diilim sahsen.

jasmingreentea dedi ki...

ben dijital işinden şikayetçi değilim (elbette) ancak şöyle bir sorunum var bu yeni nesil işlerle aramda kuşak farkı oluştu pek çok şeyi bilmiyorum, koca koca kullanma kılavuzlarını okumaya halim yok. otomatiğe bağladım gidiyor işte. iyi birşey çıkarsa tamamen şans eseri.