25 Temmuz 2007

homo sapiens işadamicus

yazlıktaki plajda üç beş masa bi modem koyup dandik bir "wireless point" yapmışlar, 40'larındaki göbekli gevrek gevrek gülen amcam sarı mayosu ve diz üstü bilgisayarıyla wireless point'te (yesinler) habire bi borsa takip etmeler bi acayip işim var ben çok fena iş adamıyım havaları falan. tamam dedik önce, salak ama zararsız. takılsın işte oyuncak yapmışlar ona. seçimden bir hafta önce falandı kendisi annemlere "aa ama borsa ve ekonomi çok şahane, neden karşısınız siz bu partiye, ben anlamıyor?" tadında küçük aklınca propaganda da yapmış. öğrendik ki habire borsada oynayıp çok güzel paralar kazanıyormuş. afiyet olsun, gözümüz yok da, kimsiniz siz hakikaten? nerede ve hangi gerçeklikte yaşıyorsunuz? hadi çöken eğitim sisteminin eseri kayıp kuşakları da bir yerde anlıyorum, bir anlatan olmamış ki onlara, ama sizin yaşta bu ülkede bu kadar şeyi görmüş, wireless point'lerden çıkmayan insanlar, gazetelerin televizyonların, işin ucu bir yerden çıkarına dokunanların çevirdiği bu ucuz filmi göremiyor, çözemiyor musunuz? her şey çok şahaneymiş, böyle devam etsinmiş. allah allah?
bu "iki kişiden biri" kim hakikaten?

2 yorum:

kecilerin cobani dedi ki...

40'larındakilere 'amcam' seklinde hitap etmiyoruz ama! ustelik şunun şurasında bize de bisii kalmadi 40'larinda olmak icin.
hoşgelmişsinizz.
kadina ev ekmegi gotur, biraz silkinsin kendine gelmesi zor da olsa silkinmis olur.

jasmingreentea dedi ki...

ehe ehe..ben şahsen kendim daha 24'ümü sürmekteyim de.. sizi bilemem teyzecim :)
ekmek çok şahane fikir!. dumur etmesinden çok beni uğraştırmaz bi kere.