01 Mayıs 2007

genel gidişat

taşındık evelallah ve bitti. bir adet bardak kırıldı o kadar. yerleşme henüz bitmedi elbette, sanırım tam anlamıya yerleştim demem için benim bu evde bir kaç ay geçirmem lazım. hala akşamları eve dönerken şantiyeye gidiyormuşum gibi geliyor, oradan da asıl eve geçeceğim gibi düşünüyorum. şantiye doğru, hiç bir şey varolmadan önce sadece bir gaz ve toz bulutu vardı aşamasından ev haline geldi ya bu ev, inanamıyorum.
aslında önemsiz bir mevzu sonuç olarak, hele de ülkede işler buralara tırmanmışken. ne gazeteleri elime alasım var (zaten artık tavırları ve tavırsızlıkları burnumuza kadar gelen şu klasik gazeteleri almaktan vazgeçtik) ne de televizyondan takip edesim. dün (1 Mayıs'ta) "madem öyle görürsünüz siz" tavrıyla uygulanan sıkıyönetim provası her şeyin üstüne tuz biber ekti. bırakın öğrencilere yapılanları, yoldan geçen işine gücüne gitmeye çalışan insanların uğradığı faşistçe zulüm, şehrin keyfi olarak kilitlenerek resmen suratımıza suratımıza sopa sallanması hala bu adamların istifa etmesine-görevden alınmasına yetmiyor. velhasıl pek çok kişinin olduğu gibi bizim ev halkının da canı sıkkın.
yarından itibaren bizim şirketin işe alım görüşmeleri başlıyor, ben de orada görevliyim. günlerdir başvuru-özgeçmiş okumaktan beynim sulandı. sınav kağıdı okuyan hocalara allah kafa ve sabır versin. hafif hafif orta yaş kıvamında bir hal tavır içine girdiğimin farkındayım ama bu yeni nesil de bir hoş azizim. işe başvuru formu bu kadar mı özensiz doldurulur. sorulara bu kadar mı okumadan rastgele cevaplar yazılır. ben de bu şirkete aynı formu doldurarak girmiş idim zamanında, o zamanlar elimizde form bir kaç gün okulun kantininde oturup ne yazsam nasıl yazsam diye uzun uzun düşünürdük. keçileri kaçan arkadaşım bilir mesela.
yağmur da ne güzel yağdı dün akşam ve bu sabah. bahçeye ektiğimiz çim tohumları başlarını çıkardılar yeşil yeşil, çok sevinçliyim. fırında kabaran keke bakar gibi gidip gidip cılız yeşil başlarını seyrediyorum. şöyle sımsıkı gür bir çim örtüsü olsun istiyorum ki ufaklığı top gibi yuvarlayalım üstünde.
oldu madem. bugünlük bu kadar yetsin.

3 yorum:

Köşenin Delisi dedi ki...

Çok hoş bir yazı olmuş :)) Ben artık izinliyim ve evdeyim, sınav okumuyorum artık yani, ama yine de aklından geçtiğim için teşekkürler :D

Yeni eviniz hayırlı uğurlu huzurlu olsun :)

Memleket meselelerine ise hiç yorum yapmayayım en iyisi, asabım bozuluyor çünkü...günlerdir bloglarda yahoogroup'larda bu tartışılıyor ve benim moralim bozuk.püff...

kecilerin cobani dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun.
çimleri suladığınız suya dikkat, malum, amip çok pörtlemişti geçen sene, denize de bi ara uğramıştı, fakat bu sene yine çok vak'a varmış.
allahım muhafız. bi de şakayıkla şebboy yapın. tam mevsimi. :-)

kecilerin cobani dedi ki...

bitmedi mi bitmedi mi?
cok ihmal ediliyoruz.
cimler cikmistir simdiye, hadi cakil'i (nası isim taktım?) hemen cimlerde poz be poz goruntule, sonra biz de gorelim.
hadi.